رفیق شفیق

رفیق شفیق

لیکن رفیق
بر همه چیز مقدم است ...
دنیا خوش است و
مال عزیز است و
تن شریف ...

شیخ شیراز-سعدی

** این جا مامن دیجیتالی من است ، قصد وب نویسی و بالابردن بازدیدکننده ها رو ندارم ،صرفا یه جایی هست که وقایع روزانه ام و حس و حال روز های عمرم رو می نویسم .
و دیگر هیچ.

23. چند قدم تا خط پایان ...

چهارشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۰ ب.ظ
هوالمحبوب
امروز 4شنبه 3.مردادماه .97
الان ساعت 11:10 شبه . وای آرزومه دیگه این پایان نامه تموم بشه به زندگی عادی برگردم . وای اون قده دلم میخواد که نگو . کلیییییی .
از فکرشم تو دلم قند آب می کنند . دلم میخواد زودی بگذره این روزهای آخری ،خیالم راحت بشه و تامام !
حسین رفته روی تخت دراز کشیده منم این جا پای لپ تاپ آهنگ :
دیوونه جان بابک جهان بخش گذاشتم . به خودم قول داده بودم یه چند صفحه دیگه از پایان نامه بنویسم ولی اصلا حس ش نیست . داشتم رمان دالان بهشت میخوندم به تشویق عمه زینب و به یاد اون موقع ها یه بنده خدایی اومد حال مون رو گرفت و پاک ش کرد ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۳
بی نشان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی