رفیق شفیق

رفیق شفیق

لیکن رفیق
بر همه چیز مقدم است ...
دنیا خوش است و
مال عزیز است و
تن شریف ...

شیخ شیراز-سعدی

** این جا مامن دیجیتالی من است ، قصد وب نویسی و بالابردن بازدیدکننده ها رو ندارم ،صرفا یه جایی هست که وقایع روزانه ام و حس و حال روز های عمرم رو می نویسم .
و دیگر هیچ.

نقطه سر خط

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۲ ب.ظ

هوالمحبوب
امروز یک شنبه 5 . مهر ماه .94
چقدر وقته خاطره ننوشتم . از همون روزی که تصمیم گرفتم بارم رو ببندم و دنبال یه خونه جدید بگردم . از زمانی که احساس کردم خوبه که دوباره یه نقطه بذارم و برم سر سطر و زندگیم رو از نو بنویسم  . شروع دوران جدیدی به اسم ارشد !!
زندگی من فصل های زیادی داشته ... شایدم بخش های زیادی و چند فصل مهم و اساسی .
این هم شروع فصل جدید زندگی من است ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۵
بی نشان

نظرات  (۱)

مبارکه قبولی ارشدتون
من الان ترم5 ارشدم در حال جمع کردن نتایج
موفق باشید!
پاسخ:
خیلی ممنون . من واقعا دانشگاه رو دوس دارم و درس خوندن رو ... و کتاب خوندن رو ... البته یه زمانی خیلی کتاب میخوندم ولی الان نه!!
شما هم موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی