رفیق شفیق

رفیق شفیق

لیکن رفیق
بر همه چیز مقدم است ...
دنیا خوش است و
مال عزیز است و
تن شریف ...

شیخ شیراز-سعدی

** این جا مامن دیجیتالی من است ، قصد وب نویسی و بالابردن بازدیدکننده ها رو ندارم ،صرفا یه جایی هست که وقایع روزانه ام و حس و حال روز های عمرم رو می نویسم .
و دیگر هیچ.

اول - یه دغدغه نوشت معمولی

يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰ ب.ظ

هوالمحبوب

امروز 12. مهرماه .94

ذهنم خیلی درگیره .نمی دونم با این جماعت خواستگار چی کار کنم ؟
نمی دونم با ف . چیکار کنم !
با این سید چه کنم ؟!
نمی دونم دلم بهم چی میگه ؟!
واقعا خانواده ف. رو دوس داشتم . خودشم رو ؛ ولی دغدغه های اساسی که دارم رو ساده ازش رد بشم ؟ دل نگرانی ها رو بازهم از کنارشون بی تفاوت رد بشم؟!
تکلیفم با خودم روشن نیست . واقعا نمی دونم چی کار کنم .حسابی کلافه ام ...
ترجیه میدم اصلاخودم رو بزنم به بی خیالی ببینم خدا چی میخواد .از دست من که کاری بر نمیاد و عقلم به جایی نمی رسه ...
خیر فی ما وقع!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۲
بی نشان

نظرات  (۲)

امیدوارم تصمیم خوبی بگیری :)
پاسخ:
سلام دوستم
خیلی ممنون از دعات ... که سخت محتاجم
ببینید منم معیارم برا ازدواج بیشترمعیارایی اخلاقی و ایمانی هست
اخه بالاخره پول میاد ولی اگه طرف عقیده نداشته باشه یقینا رو بچه من هم تاثیر میذاره!
با همین من دختر بیسواد مومن و حسابی و به یه خانم مهندس شاغل کم ایمان ترجیح میدم!

این نظرخودم برا شرایط خودم بود

شما هم ببینید چه معیاری براتون مهمتره هرکی بیشتر داشت به اون بله بگید

فقط مواب باشید زمان رو از دست ندید به امید اومدن یه نفری که تو ذهنتون ساختینش
تجربه نشون داده هیچ وقت پنین ادمی پیدا نمیشه که تمام و کمال باب میل نظر ما باشد

پاسخ:
من خودم هم همین طورم ولی مشکل اینه که توی جلسات خواستگاری مخصوصا خواستگاری های سنتی خیلی ما میزان این ها رو متوجه نمیشی چون بیشتر تئوری هست.توی جلسات همه خوبن و از خوبی ها میگن ...
 اگ ما به اخلاق و ایمان یکی مطمئن باشیم واقعا بقیه ش هم خدا میرسونه ...
ولی نظر من رو میخواین امر ازدواج همش دست خداست ...  من بارها دیدم با وجود معیارهای درست و حتی دقت بعد میبینی اونجور هم که میخواسته پیش نرفته .
اعتقاد من اینه که توی امر ازدواج خدا ،خدا و دعای پدرو مادرو خودم به این مورد ایمان قلبی دارم
به خاطر همین هم همیشه دعا میکنم : خدایا من خوشبختی و آرامش میخوام سببش رو تو جور کن هرجور صلاح می دونی.
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی