رفیق شفیق

رفیق شفیق

لیکن رفیق
بر همه چیز مقدم است ...
دنیا خوش است و
مال عزیز است و
تن شریف ...

شیخ شیراز-سعدی

** این جا مامن دیجیتالی من است ، قصد وب نویسی و بالابردن بازدیدکننده ها رو ندارم ،صرفا یه جایی هست که وقایع روزانه ام و حس و حال روز های عمرم رو می نویسم .
و دیگر هیچ.

دوم-من و حرف های دلم

سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۴ ب.ظ

هوالمحبوب

امروز 14 . مهرماه .94

گاهی حس یه برخورد هایی ، یه رفتار هایی و یه آدم هایی اون قدر خوبه که تا چند ساعت و چند روز حالت خوبه .گاهی هم برعکس رفتار ها وحتی حضور یک نفر تا ساعتا و روزها اذیتت میکنه و حس منفی برات داره.

انگار دل آدم باهاش حرف میزنه . دلی که برای خدا از خیلی چیزها دست کشیده و خیلی سختی ها و محرومیت ها رو به خودش داده عجیب نیست اگ یه جاهایی باهامون حرف بزنه.

شاید انتظار غریبی باشه که وقتی سرگردانی و نمی دونی کدوم راه درسته و حسابی مضطر شدی منتظر نور هدایت باشی به وسیله دلی که واسط تو و خدای توست ...

بعدالتحریر : دیشب بعد دیدن یکی حسابی حال بدی داشتم .دلم رو یک دله کردم که باهاش چه کنم ولی امروز بی هوا پیام داده بود و معذرت.به خیلی از واکنش ها و رفتارهاش حق میدادم ولی هیچ جوره دلم زیر بار نمیره برای ادامه راه . حالم بده که با این پیام بی هوا چه کنم !!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۴
بی نشان

نظرات  (۱)

بی تفاوت بهش باش!
اگه کاری کردهبخاطر همون خدا ببخش!
باز بخود خدا توکل کن!
پاسخ:
هیچ حرف بد یا رفتار بدی نکردن ، این صرفا یه حس درونیه ... ببینی دلت بهت چی میگه ...
من بارها برام پیش اومده با کسی حتی کلامی هم صحبتی نکردم ، توی خیابون ،مسیر رفت و آمد ولی وقتی اون شخص رو میبینی ته دلت حس خوبی داری، یا برعکس ممکنه کار بدی انجام ندن حتی رفتار بدی هم ندیدی فقط یه گذر بوده ولی تو حس خوبی نداشتی ... فقط دارم در مورد حس درونی آدم صحبت میکنم
چندین بار شده عقلم بهم یه چیزی گفته ، دلم یه چیز دیگه که واقعا عقل ردش میکرده ولی بعد همونی که دلم میگفت اتفاق افتاد ...
باید به دلمون اعتماد کنیم ... مخصوصا وقتی برای خدا خیلی وقتا زیرپاش گذاشته باشی...
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی