رفیق شفیق

رفیق شفیق

لیکن رفیق
بر همه چیز مقدم است ...
دنیا خوش است و
مال عزیز است و
تن شریف ...

شیخ شیراز-سعدی

** این جا مامن دیجیتالی من است ، قصد وب نویسی و بالابردن بازدیدکننده ها رو ندارم ،صرفا یه جایی هست که وقایع روزانه ام و حس و حال روز های عمرم رو می نویسم .
و دیگر هیچ.

ارباب صدای قدمت می آید...

يكشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۳ ب.ظ


و تو چه میدانی که قبل از محرم هوای دل زینب(س) چگونه بود...


 پ.نوشت : چقدر زود محرم ها میان و میرن ... همه ی شهر رنگ و بوی حسینی گرفته ...

و چقدر دلم با محرم و ذکر ارباب عجین است ... چه زود گذشتند سالیانی که هر شب بعد دانشگاه میرفتم مراسم مسجد  و پارسالی که با هزار زحمت دلم رو زیر پا میذاشتم و مینشستم به درس خوندن برای کنکور و شب هایی هم که میرفتم ممنوع کرده بودم خودم رو از منبر هر ساله ام....


گر خلق تو را از در خود جمله برانند

آن کس که پناهت بدهد باز حسین است...

جانم حسین

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۹
بی نشان

نظرات  (۴)

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست!
سلام
فرارسیدن ایام شهادت امام حسین(ع)ویاران باوفایش به شماتسلیت میگم.عذاداریهاتون قبول حق.
بابت حضورتون دروبلاگم ممنونم.
امیدوارم به تک تک آرزوهاتون برسید.
محرم آمد ولی من ...

:(((
مدتیه دست به قلم نبردید.منتظرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی