رفیق شفیق

رفیق شفیق

لیکن رفیق
بر همه چیز مقدم است ...
دنیا خوش است و
مال عزیز است و
تن شریف ...

شیخ شیراز-سعدی

** این جا مامن دیجیتالی من است ، قصد وب نویسی و بالابردن بازدیدکننده ها رو ندارم ،صرفا یه جایی هست که وقایع روزانه ام و حس و حال روز های عمرم رو می نویسم .
و دیگر هیچ.

سوم - دغدغه این روزهای من

يكشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۲ ب.ظ

هوالمحبوب

امروز 1شنبه 19.مهرماه .94

این چند روز واقعا کلافه بودم .ترجیه میدادم به خواستگار و خواستگار بازی فکر نکنم .

میون home work سنگین دانشگاه و تماس ها و اصرار ها کلافه بودم .

وقتی یکی میاد و بالا و پایین میکنی گه چقدر به درد هم میخورین ، حسن هاش تو رو دودل میکنه برای رد کردن و نقطه ضعف ها بهت اجازه نمی ده جلو بری میرسی به جایی که شاید بعد از همه ی مشورت ها استخاره کنی و بعد بازم خوب میاد و تو بازم دودلی .

جواب منفی میدی و تازه یه خورده احساس آرامش میکنی که تماس ها شروع میشه ،اصرار ها از طرف اونا برای ادامه ؛ و زنگ زدن چند مورد با هم که یکی رو یک سال پیش رد کردی ، یکی رو دو ماه پیش ، یکی هم نزدیک به یک سال پیش سر قضیه ای خودشون نیومدن و حالا باز پشیمون شدن و تماس گرفتن ...

من چیزی از خودم ندارم ... گاهی دلم میگیره بد...

اگ بقیه فک میکنن من دختر خیلی خوبیم ، اگ چهره ای خدا بهم داده ، اگ حفظ قرآنم الان برای بقیه شده یه حسن دیگه و اگ خدا این محبت بزرگ رو در حقم کرد که امسال یکی از بهترین دانشگاه ها و در واقع اولین انتخابم ارشد قبول بشم اونم در حالی که واقعا با تمام وجود میگم میدونم خودم کاری نکردم و همش از لطف خدا بوده ... اینا همش مهربونیه خداست ... من کاری نکردم و تو همه ی موارد خدا خودش من و قدم به قدم جلو برده ...

حالا واقعا ناراحت میشم از این که کسی زنگ بزنه و بخوام در جواب اصرار های زیادشون نه ای بگیم و قارغ و گاهی بعد از چندین بار تماس روشون رو زمین بذاریم ... آخه اینا که به خاطر هنر خودم نیست ...همش از لطف خداست

گاهی موقع انتخاب بعضی چیزها گیر میکنم ... موقع انجام مکروهات ... دلم نمی خواد توی دین زیاده روی کنم بشم خشک مقدس و همه چوب امتحانات رو بزنن تو سرم که بیا این قدر فلان کارا کردی آخرش چی شد ولی گاهی همون دلی که میگم خیلی باهام حرف میزنه رو باید نادیده بگیرم ...

این روزها سر انتخاب خیلی بیش تر از قبل ، خیلی خیلی بیش تر از قبل احساس میکنم باید فقط و فقط خدا کمکم کنه ... من حتی اگ اراده انتخاب رو داشته باشم علمش رو ندارم ... و نمی دونم کدومش راه خوشبختیه ...

خدایا من دستم رو از همه جا کوتاه کردم و فقط از خودت کمک میخوام ...

خداجون به خودت قسم که من دنبال خواستگارای چشم فامیل درآری که میان ، اصرار و پافشاری های که میکنن و تو جلسه دوم و سوم دم از علاقه شدید میزنن نیستم ...

دنبال عاشق کردن بچه های دانشگاه و کلاس گذاشتن و جواب منفی دادنم نیستم ...

به حرف هایی هم که مامان های فامیل بهم میزنن نیستم ...

خدایا من فقط خوشبختی میخوام و یه زندگی آروم و قشنگ ... سببش دیگه با خودت ... جورش کن و خودت جلو ببر ...

یا ارحم اراحمین من .




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۹
بی نشان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی