رفیق شفیق

رفیق شفیق

لیکن رفیق
بر همه چیز مقدم است ...
دنیا خوش است و
مال عزیز است و
تن شریف ...

شیخ شیراز-سعدی

** این جا مامن دیجیتالی من است ، قصد وب نویسی و بالابردن بازدیدکننده ها رو ندارم ،صرفا یه جایی هست که وقایع روزانه ام و حس و حال روز های عمرم رو می نویسم .
و دیگر هیچ.

چهارم.

سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۱ ب.ظ

هوالمحبوب

امروز 3شنبه 28.مهرماه .94

امروز روز 6ام محرمه و این چند روز اون قدر درگیر درس ها و کارهای دانشگاه بودم که فرصتی برای مراسم رفتن نداشتم ؛شایدم چون از منبر هرسال محرومم و جایی که مراسمش رو دوس دارم نمی تونم برم این رو بهونه کردم...ولی به دلم قول دادم امروز که  برای کار روی پروژه مون میرم خوابگاه پیش دوستم برم مراسم دانشگاه .

میدونی من مراسم های دانشکاه رو خیلی دوس دارم و سالیان درازه که پا منبری اونجا به حساب میام ولی به دلایلی دلم نمی خواد اون جا برم.

نمی دونم چه حکمتی هست که هروقت به چیزی انس میگیرم اتفاقی میفته که مجبور میشم دل بکنم .


پی نوشت : این متن رو دیروز که کلی دلم گرفته بود نوشته ولی وسط ش مجبور شدم دیگه برم سمت دانشگاه و نصفه مونده ... دلم خواست همین جوری نصفه بذارمش این جا؛ به رسم یاد گار از روز 6 محرم امسال.

یا حسین


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۸
بی نشان

نظرات  (۲)

بپا یه وقت این شیطون نباشه که به بهونه های مختلف نمی ذاره بری مراسم
پاسخ:
پارسال به خودم گفتم مهم نیست  کجا میری اگ جای همیشگی هم نمی خوای بری جاهای دیگه رو امتحان کن .
ولی واقعیتش اینه که جاهای دیگه یا مراسم هاشون خیلی دیر تمام میشن یا این که واقعا به دلم نیست و با حال و هوای من جور نیس.یا خیلی به ما دورن که امکانش نیست.
اون قده دلم تنگ شده برای هرشب مراسم ها و حال و هوای محرم های چند سال قبل ... واقعا نمی دونم مراسم کجا برم... حتی منبرقبل هم که میرم دیگر برای همان نمی شود...

منم همینجورم
هیجا برام محلمون نمیشه
مثلا الان که توفیق یار شده که عاشورا مشهد باشم ولی بدلم نیست
میگم نمی چسبه
بعضی از این به دل نیودن ها سرابه
کار شیطونه
مثه اون یارویی که میگه من بدون نماز خوندن با خدام بهتر ارتباط میگیرم تا از طریق نماز خوندن هیچ وقت به این ارتباط نمیرسم
خب این چرند میگه
سرابه این ارتباطش

التماس دعا داریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی