رفیق شفیق

رفیق شفیق

لیکن رفیق
بر همه چیز مقدم است ...
دنیا خوش است و
مال عزیز است و
تن شریف ...

شیخ شیراز-سعدی

** این جا مامن دیجیتالی من است ، قصد وب نویسی و بالابردن بازدیدکننده ها رو ندارم ،صرفا یه جایی هست که وقایع روزانه ام و حس و حال روز های عمرم رو می نویسم .
و دیگر هیچ.

پنجم.هوای گریه دارد این دلم...

چهارشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۵ ب.ظ

هوالمحبوب

امروز 4شنبه ست .29.مهرماه

نمی دونم چه سریه توی این فصل سال همیشه به این جای سال که میرسم حالم یه جوریه . شایدم چون همراه  کوتاهی روزا که آدم احساس میکنه روزش تاریک شده و دلگیر یهو از جو جمع های تابستونی خارج میشی و میندازنت وسط درس و کلاس و امتحان که حتی فرصت این که خواهر و برادرت رو هم یه دل سیر ببینی و با مادر و پدرت صحبت کنی نمی کنی . نزدیک به دو ماهی میشه که خاندانمون رو ندیدم .عمه جونی ها رو ، مامان بزرگ اینا رو و...

و منی که عادت کرده بودم هفته ای حداقل یک بار حتی کل دختر عمو ها رو ببینم حالا حسابی دلم می گیره . روزهای هفته که همش در گیر کارهای دانشگاه ، آخر هفته هم عقب موندگی های قرآن.

حالا این ها یه طرف و دهه ی محرمی که سالیان دراز به مراسما و نوحه هاش انس گرفتی و حالا نمی تونی بری و اگرم بخوای بری نمی دونی کجابری و احساسی که رو دلت سنگینی میکنه یه طرف...

هوای گریه دارد این دلم...!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۹
بی نشان

نظرات  (۲)

۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۷:۲۱ فاطیما کیان
نمیدونم چرا توی این فصل همش فکر میکنم برای خیلی چیزها دیره , شاید به خاطر همون زود تاریک شدن هواست ...
پاسخ:
شاید
هر جا علم و نشانی از اباعبدالله هست خب برو

منم در دوران خوابگاه البته اوایلش به این دپرسینگ رسیده بودم تا اینکه دوستای هم اخلاق و هم تیپ خودم رو تو خوابگاه پیدا کردم
پاسخ:
همیشه عمرم حس این روزهای سال یعنی اوایل پاییز برام فرق میکنه ... و این چند سال بیش از پیش .
مادرم همیشه میگه محله ی ماانگار محله جودهاست ... نزدیکی های ما فقط دسته رد میشه وحق انتخابم خیلی کمه  .
ولی به دلم قول دادم که به هر بهانه ای چند روز آخر رو از دست ندم ... هرجا شده .


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی