رفیق شفیق

رفیق شفیق

لیکن رفیق
بر همه چیز مقدم است ...
دنیا خوش است و
مال عزیز است و
تن شریف ...

شیخ شیراز-سعدی

** این جا مامن دیجیتالی من است ، قصد وب نویسی و بالابردن بازدیدکننده ها رو ندارم ،صرفا یه جایی هست که وقایع روزانه ام و حس و حال روز های عمرم رو می نویسم .
و دیگر هیچ.

یازدهم.بی خیال هرچی غمه ...

شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۷ ب.ظ


هوالمحبوب
امروز شنبه 7. آذرماه .94
به خودم قول دادم غصه درس و نمره رو نخورم و ناراحتشم نباشم .اگ نمره ای میتونستم بگیرم و الکی از دستش دادم ، اگ سوالی رو بلد بودم و غلط نوشتم و اگ نمره ی بچه ها خیلی بهتر از من شد اصلا ناراحتش نباشم .
چون منی که دلم میخواد درس بخونم اگ ناراحت این چیزا باشم یعنی تمام عمرم باید ناراحت باشم ،همیشه باید حسرت بخورم.
این حرفا رو دارم به خودم یادآوری میکنم تا وقتی امروز ارایه هم ورک رو خوب ندادم و حس بدی دارم از حس و حالش بیام بیرون .
به خودم قول داده بودم در همه شرایطی خوش باشم و نذارم دنیا زندگی رو برام سخت کنه .هرچند چند صباحی ست که خودم نیستم و حالم خوب نیست ولی این نیز بگذرد...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۷
بی نشان

نظرات  (۲)

حالاارائه چطوربود؟
امیدوارم موفق باشی
پاسخ:
 وقتی میری دو تا از سال بالایی هامون نشستن و از هم ورکی که خودت نوشتی و دادی هی میپیچوننت  و ازت سوال می پرسند که خودتم یادت میره چیکار کردی ؛ این هست ارایه ما .
که من فک نمی کنم خوب جواب داده باشم .جواب هایی که میدادم رو اون قدر با شک هی ازم میپرسیدن که خودمم شک میکردم .
خیلی ممنون از دعای خیرتون

پس یادم باشه یه نذری واسه نمره ات بزارم کنار!
پاسخ:
پس بیزحمت حالا که دارین زحمت میکشین یه نذر درست و حسابی کنین...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی