رفیق شفیق

رفیق شفیق

لیکن رفیق
بر همه چیز مقدم است ...
دنیا خوش است و
مال عزیز است و
تن شریف ...

شیخ شیراز-سعدی

** این جا مامن دیجیتالی من است ، قصد وب نویسی و بالابردن بازدیدکننده ها رو ندارم ،صرفا یه جایی هست که وقایع روزانه ام و حس و حال روز های عمرم رو می نویسم .
و دیگر هیچ.

هوالمحبوب

امروز 16. آذر ماه .94

الان با دو تا از هم اتاقی هام نشسته ایم توی اتاق و مثلا دارم برای ارایه امروز میخونم . این دو کبوتر عاشق رو به روی من و منم مثل منکراتی ها این ور میز نشسته م روبروی اون ها!!!!عاقا کلا یه ماجرا هایی دارم من توی این اتاق .

ما 4 نفر اصلی هستیم این جا .من و ش دختریم و س.ج پسران دسته گل اتاق و این وسط من کلا فازم با اونا فرق میکنه و شدم انگار واحدمنکراتی ،من در حضور اون ها معذب و یحتمل اونا هم در حضور من .مخصوصا این دوس جونیای روبروی من...

بگذریم.

نوای مداحی از پنجره ی اتاق میومد و من چه حس خوبی داشتم که جناب س. پاشد پنجره رو بست ....

چقدر دنیا های ما آدما متفاوته .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۶
بی نشان

نظرات  (۱)

یه بیسیم بزن تا سریع باواحد گشت وحراست بیاییم!!!
پاسخ:
حیف که نمی شه ، انگار که باید عادت کنم با این جو بچه های مهندسی .فقط تو دلم خدا خدا میکنم روزی نیاد که همه ی این چیزها برام عادی شده باشه....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی