رفیق شفیق

رفیق شفیق

لیکن رفیق
بر همه چیز مقدم است ...
دنیا خوش است و
مال عزیز است و
تن شریف ...

شیخ شیراز-سعدی

** این جا مامن دیجیتالی من است ، قصد وب نویسی و بالابردن بازدیدکننده ها رو ندارم ،صرفا یه جایی هست که وقایع روزانه ام و حس و حال روز های عمرم رو می نویسم .
و دیگر هیچ.

هوالمحبوب

امروز 24.آذر ماه .94

دیروز اون قد حالم بد بود که نگو .نمره های میان ترم مون رو دادن و شاهکار من ، اونم به خاطر مشکلی که برام پیش اومد و نتونستم خوب بخونم .چقدر حیفم اومد  و چقدر ناراحت بودم.الان فقط دعا میکنم که این درس رو نیفتم و این ترم هم مشروط نشم.یا خدا...

عاقا من بیچاره تنها کسی هستم که توی کلاس پ. برای پروژه مون هم گروهی ندارم اونم به لطف  هم گروهیم، که  به خاطر مشکلی که براش پیش اومد مجبور شد حذف ترم کنه .

برای استادم توضیح دادم واستادبا لبخند ملیحی گفتن نگران نباش وحالا یه فکری براش میکنیم و سر کلاس پرسیدن که کی هم گروهی نداره و از بد شانسی بنده یکی از پسرها !!، تنها یکی از پسرها بود که دوستانشون اعلام کردند هم گروهی ندارند و غایب بودن و جلسات بعدهم نیز و کاشف به عمل اومد گویا ایشون پیاده وسط ترم رفتن کربلا!!!

استاد گفتند باید ایشون بیان تا تکلیف شما هم مشخصه بشه .

الان دو هفته است همه از کربلا اومدن و باز هم از ایشون در دانشگاه اثری نیست .البت همون دوستم که رفیق نیمه راه شد خودشون برام پیگیری کرده بودن و به شاخ شمشاد پی ام داده بودن که قرار بود مثلا این هفته بیان و صحبت کنیم که باز هم نیز...

دیروز به استاد میگم، میگه فک کنم ایشون کربلا یا شهید شده یا داعش بردتش...

کلا من این وسط بلاتکلیفم و معطل یه جوجه دانش جو تا بلکه مشرف بشن یونی مطهر و من از این بلاتکلیفی در بیام.

شیطونه میگه ... لاالله الا الله...

پ.نوشت : از طبقه پایین مون صدای گیتار و کسی که همراهیش میکنه میاد،اونم خیلی ضعیف ... یه صدایی که فقط حس ش میکنی ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۴
بی نشان

نظرات  (۳)

ای بابا
خوب بخونید و بخدام توکل داشته باشید
مانم دعا میکنیم
پاسخ:
وقتی گاهی ناخواسته چند روز قبل امتحان درگیری بد فکری داشته باشی نتیجه امتحان هم ...
به خودم قول دادم که جبران کنم .
ممنون از دعاتون که سخت محتاجم...
این ترم هم مشروط نشم!!؟یعنی چی!؟
پاسخ:
ما سه تا درس بیش تر نداریم و هر سه تخصصی وسخت .
برای مشروط شدن هم کافیست معدلت زیر 14 بشه اونم توی این دانشگاه سخت گیر و بی رحم که انگار آب خوردن است .
فقط دعا دعا میکنم  با این نمره ی شاهکار معدلم زیر 14 نیاد.


انشاا...که دیگه مشروطی پیش نیاد.
ممنونم بابت کامنتهای دلگرم کنندتون.
براتون بهترینهاروآرزودارم.
پاسخ:
دعا بفرمایید...بلکه فرجی بشه
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی