رفیق شفیق

رفیق شفیق

لیکن رفیق
بر همه چیز مقدم است ...
دنیا خوش است و
مال عزیز است و
تن شریف ...

شیخ شیراز-سعدی

** این جا مامن دیجیتالی من است ، قصد وب نویسی و بالابردن بازدیدکننده ها رو ندارم ،صرفا یه جایی هست که وقایع روزانه ام و حس و حال روز های عمرم رو می نویسم .
و دیگر هیچ.

سرو ها ایستاده می میرند...

جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۵۰ ب.ظ




هوالمحبوب

امروز 4 .دی ماه .94 جمعه ست ، یه جمعه بارونی ...

بلند شدم اومدم کتاب خونه. با هزار تا فکر و دل نگرانی . دلم میخواد بشینم یه دل سیر گریه کنم .خیلی دلم گرفته خیلی .

خداجون نکنه فکر کنی ناراضیما چون میدونم همیشه میشه از این بدتر هم باشه  که بخوام روزی هزار بار یاد همین روزهای بدترینم کنم ،خدایا شکرت ، فقط خیلی خسته ام ،خیلی ،خیلی ...

حرف بزنم اشکم اومده پایین و دریغ از شونه ای که تکیه گاهم باشد و گوشی که بدون نگرانی هایم شنوای این همه غصه و دل نگرانی هایم ...

وقتی بچه اول باشی یعنی تو ستون غم های خانه ای ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۴
بی نشان

نظرات  (۱)

توکل کن مثه همیشه
زندگیه
میگذره
پاسخ:
فقط خیلی خسته ام و دلم برای اون موقع ها که عمه جونی ها همیشه پای درد و دلم بودن تنگ شده .گاهی دنیا با این عظمتش چقدر چقدر بر آدم تنگ میشه.دلم  آرامش میخواد ...فقط همین
چه خوبه که خدا هست و همه ی این خستگی هام رو میبینه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی