رفیق شفیق

رفیق شفیق

لیکن رفیق
بر همه چیز مقدم است ...
دنیا خوش است و
مال عزیز است و
تن شریف ...

شیخ شیراز-سعدی

** این جا مامن دیجیتالی من است ، قصد وب نویسی و بالابردن بازدیدکننده ها رو ندارم ،صرفا یه جایی هست که وقایع روزانه ام و حس و حال روز های عمرم رو می نویسم .
و دیگر هیچ.

هجدهم. خاک بر سر کن غم ایام را...

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۴۴ ق.ظ

هوالمحبوب

امروز سه شنبه 16.دی ماه .94





پیوست :ایام غم بار امتحانات را به همه دوست داران علم تسلیت عرض می نمایم ...

پیوست 2 : چشم برهم زدیم این ترم هم داره نفس های یه خرده مونده به آخرش رو میکشه ... اگ الان دوره کارشناسی بود خوشاله خوشال که هفته دیگه درسا فینیش ولی حالا تا اسفند گیریم اونم در حالی که ترم بعد شروع شده ...

پیوست 3: عنوان  از حضرت حافظ!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۶
بی نشان

نظرات  (۳)

دیروز دوران تحصیل مابه پایا رسید و خرسندیم زیاد الحمدلله
پاسخ:
وای خوش بحال تون ... الان باید حس تون عالی باشه ...
به شما تبریک ویژه عرض میکنم .ان شاالله صعود به مراحل بعدی .
راستی دفاع تون خوب بود؟راضی بودین ؟
داور خارجیم از تربیت مدرس بود
تا یه جایی لوش وایسادم و استادمم ازم حمایت نمیکرد
از یه جایی به بعد دیدم مقاومت جواب نمیده و کشیدم کنار و گفتماین دروازه خالی و اینم شما
یعنی اگه خدا نبود من بدبخت بودم
بازم خداروشکر که تموم شد این لعنتیو راحت و ازاد شدیم
پاسخ:
ای وای مگه برای دفاع داور خارجی و از این بند و بساطا هست!!
با این حساب من چه طوری دفاع کنم ...اونم من!!
واقعا تبریک دارید ...دعا کنید ارشد من هم به خیر بگذره
دانشگاه تا دانشگاه فرق داره
بعضی جاهاه مثه شهرستانا بجا داورخارجی از دوتا داخلی استفاده میکنن
ان شاءالله هرچی خیر هست همراه با عافیت نصیبتون بشه
پاسخ:
ممنون از شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی