رفیق شفیق

رفیق شفیق

لیکن رفیق
بر همه چیز مقدم است ...
دنیا خوش است و
مال عزیز است و
تن شریف ...

شیخ شیراز-سعدی

** این جا مامن دیجیتالی من است ، قصد وب نویسی و بالابردن بازدیدکننده ها رو ندارم ،صرفا یه جایی هست که وقایع روزانه ام و حس و حال روز های عمرم رو می نویسم .
و دیگر هیچ.

هوالمحبوب
امروز جمعه 94.10.94




پیوست :
دلم برای حرم امام رضا خیلی تنگ شده بود و حسابی دلم هوای حرم کرده بود گوگل رو باز کردم یه خرده عکسای حرم رو سرچ کنم وهمراش فایل مداحی های همیشه ی توی درایوم رو باز کردم یه خرده که گذشت دیدم چیزی رو که میخونه اصلا برام آشنانیست خوب گوش کردم ببینم کدوم ترک رو داره میخونه دیدم داره نوحه برای امام رضا میخونه هرچی فکر کردم توی فایلم از این مداحی ها نبود برگشتم ببینم کجا رفتم دیدم اشتباه رفتم یه جای دیگه و یه فایل بی نام و نشون که برای امام رضا دانلود کرده بودم  و نمی دونستم ، رفتم باز کردم...یا امام رضا... اذن نمی دی آقا جان؟
دلم برای حرمت یه ذره شده ...من امام رضا میخوام ... یا امام رضا...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۸
بی نشان

نظرات  (۱)

پخش زنده حرم لینکش در وبلاگم هست
من خودم هر وقت دلم تنگ میشه میرم پخش زنده حرم

ان شاءالله به زودی زود قسمت همه آرزومدا حرمش خصوصا شما بشه
پاسخ:
ممنون که گفتید، برای روزهای دل تنگی که دستمون هم به حرم نمی رسه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی