رفیق شفیق

رفیق شفیق

لیکن رفیق
بر همه چیز مقدم است ...
دنیا خوش است و
مال عزیز است و
تن شریف ...

شیخ شیراز-سعدی

** این جا مامن دیجیتالی من است ، قصد وب نویسی و بالابردن بازدیدکننده ها رو ندارم ،صرفا یه جایی هست که وقایع روزانه ام و حس و حال روز های عمرم رو می نویسم .
و دیگر هیچ.

بیستم. یکی مثل سالی مک براید ...

جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰ ق.ظ

هواامحبوب

امروز 5شنبه 24.دی ماه .94

چقدر دیدن کارتون جودی ابوت حال آدم رو خوب میکنه .پریروز ها که بعد از امتحان افتضم رفتم خونه عمه کوچیکه اون کارتون جودی ابوت رو بهم داد.

دلم دوسته جون جونی میخواد ... یکی مثل سالی برای جودی؛دل سوز و بی شیله پیله و مهربون.

دلم دوستی میخواد که کلی باهم آتیش ببارونیم و اذیت کنیم و غم مونم نباشه که امتحانمون رو بد دادیم .بعد امتحان مثل اون موقع ها کلی پیاده راه بریم و حرف بزنیم تا حال مون خوب بشه ... اصن یکی باشه که حال هم رو بفهمیم ؛ وقتی دیدمش تمام غمام یادم بره ،بدی امتحانام یادم بره...دلم ...



** دوباره امتحانا تمام شد که پرچم خواستگار بازی علم بشه... عاقا، در این شهر نگاری نیست که دل ما ببرد ...آخه چرا؟!!!!


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۵
بی نشان

نظرات  (۱)

ان شاءالله یه نگاری که به خیر و صلاحتون هست به زودی میادش :)
پاسخ:
اون که بله ،نیومدم میفرستیم دنبالش...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی